Nasza firma oferuje naprawę ekspresów do kawy różnych firm. Jako serwis działamy na rynku od wielu lat, naprawiamy parę tysięcy urządzeń rocznie. Stawiamy na jakość i wysoki poziom obsługi klienta, dlatego też chcemy, aby każdy klient, mógł otrzymać fachową pomoc i zalecenia, oraz był poinformowany o tym, za co płaci.

 

1. Zakres działania
Ekspresy domowe i biurowe przyjmujemy u nas w siedzibie w Rybniku, lub w wybranych punktach oddawania sprzętu do naprawy. W promieniu 45 km istnieje również możliwość dojazdu do klienta na uzgodnionych (telefonicznie lub mailowo) warunkach. Ekspresy gastronomiczne można nam również dostarczyć lub odbieramy je osobiście w lokalu.
2. Terminy i diagnoza
Ciesząc się dużą popularnością, nasza firma zarządza w sposób profesjonalny kolejnością zleceń serwisowych, tak by klienci byli traktowani uczciwie. Po przekazaniu sprzętu do naprawy, gdy rozpoczynamy prace serwisowe, fachowo sprawdzamy urządzenie właściwymi przyrządami oraz wizualnie badamy wnętrze ekspresu. Z uwagi na fakt, że pojawiają się inne niewskazane początkowo przez klienta elementy również mogą być zużyte lub nie będą działać poprawnie, serwisant kontaktuje się z klientem odnośnie usterek i zaobserwowanych nieprawidłowości, które stwierdził po otwarciu i rozruchu sprzętu. Zależy też nam na tym, aby jakość robionej kawy była najlepsza, bo samo usunięcie bieżącej nieprawidłowości, to nie koniecznie wszystko.
3. Naprawa
Po diagnozie informujemy o kosztach, a po akceptacji przystępujemy do realizacji zlecenia. W przypadku, kiedy usterka będzie poważniejsza lub nieopłacalna – poinformujemy. Decyzję podejmują Państwo. Czasem zdarza się tak, że ktoś woli mieć u siebie swój ulubiony ekspres i nie chce go wymieniać na nowy. My wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom.
4. Nowa jakość
Po naprawie sprawdzamy smak kawy, by był on jak najlepszy. Według zapotrzebowania ustawiamy, wymieniamy i czyścimy poszczególne części, co wpływa na jej jakość. To sprawia, że chętniej i z większym zadowoleniem pije się kawę z własnego ekspresu. Właśnie na czymś takim nam zależy.

 

Regulamin działania w ramach obsługi serwisowej:

1. Protokół przyjęcia serwisowego jest jedynym dokumentem, który uprawnia do wydania sprzętu.

2. Przed przystąpieniem do naprawy i w trakcie serwisant będzie się kontaktował pod wskazanym nr kontaktowym, w celu potwierdzenia prognozowanej i końcowej wyceny serwisu.

3. Jeśli wystąpi konieczność sprawdzenia/naprawy elektroniki celem dalszej diagnozy, serwis ma prawo do naliczenia opłaty 150 zł. W razie rezygnacji z naprawy, koszt wyceny to 70 zł.

4. W przypadku stwierdzenia braku konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta lub korzystania z urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi lub korzystaniu z kaw aromatyzowanych serwisowane urządzenie nie podlega gwarancji.

5. Jeśli sprzęt nie zostanie odebrany z serwisu w ciągu 20 dni roboczych od momentu telefonicznego lub SMS-owego powiadomienia, serwis ma prawo do naliczenia opłaty za magazynowanie urządzenia w wysokości 10 zł za każdy dzień powyżej 20dnia roboczego.

6. Urządzenie nieodebrane do 60 dni roboczych od momentu telefonicznego lub SMS-owego powiadomienia, przekazywane jest do utylizacji.

7. W ramach dostępności sprzętu jest możliwe wypożyczenie ekspresu na czas serwisu.

8. Serwisant po wykonaniu czynności serwisowych naklei wewnątrz ekspresu naklejkę serwisową, stanowiącą podstawę gwarancji.

9. Kawomatyka s.c. informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za usterki, które ujawniły się podczas naprawy urządzenia lub po jego naprawie, a nie mają z naprawą żadnego związku.

10. KAWOMATYKA s.c. nie ponosi odpowiedzialności za usterki, których nie można było stwierdzić podczas przyjęcia urządzenia do naprawy, ze względu na stan urządzenia, który na to nie pozwalał.

11. KAWOMATYKA s.c. informuje również, że nie ponosi odpowiedzialności za usterki, które mogą wyniknąć podczas naprawy sprzętu w punkcie serwisowym nie z winy serwisu i wpłynąć na funkcjonalność sprzętu sprzed podjęcia czynności serwisowych.

12. Klient warunki zawarte w polityce dot. zbierania i przetwarzania danych osobowych przez Kawomatyka s.c. zgodnie z przepisami Rozporządzenia UE 679/2016 o ochronie danych osobowych („RODO”) z dn. 25 maja 2018 r. (warunki dostępne na stronie internetowej: kawomatyka.pl)